ولایت مدار

ولایت مدار

یا زهرا
ولایت مدار

ولایت مدار

یا زهرا

احکام معاشرت با بهائیان/ چرا پیروان بهائیت کافر حربی‌اند؟


 در اسلام علما و فقهای دینی پیروان فرقه ضاله بهاییت را کافر حربی می‌دانند.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهائیت فرقه‌ای است که میرزا حسینعلی نوری ملقب به «بهاء‌الله» آن را در سال 1241 هجری شمسی آن را بنیان نهاد و ادعای پیامبری پس از فرستادگانی چون مسیح(ع) و حضرت محمد(ص) را کرد! برای نمایان شدن دروغین بودن این فرقه ضاله همین بس که مرکز اصلی بهائیان در شهر حیفا و فلسطین اشغالی واقع شده و صهیونیست‌ها بزرگترین حامیان آنان در جهان هستند. در اسلام علما و فقهای دینی پیروان فرقه ضاله بهاییت را کافر حربی می‌دانند، کافری که با مسلمانان پیمان ذمه نبسته و از احکام دولت اسلامی اطاعت نمی‌کند. اگرچه اقلیت‌های دینی بسیاری از جمله مسیحیان و یهودیان در ایران زندگی می‌کنند اما این پیروان اهل کتاب به اصول ذکر شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی پایند هستند و خود را ملزم به پیروی از آن می‌دانند. این در حالی است که بهائیان نه تنها الزامی به اطاعت از قوانین کشور جمهوری اسلامی ندارند، بلکه همواره به صورت آشکار و پنهان به ایجاد دسیسه های سیاسی و تفرقه افکنی علیه نظام اسلامی مشغول بوده و هستند. در ادامه این گزارش فتاوا و استفتائات مراجع عظام تقلید در خصوص احکام شرعی معاشرت با بهائیان را می‌خوانید:

ادامه مطلب ...

دست نوشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عکس سردار شهید ناظری؛


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته‌ای را در تجلیل از شهید محمد ناظری بر روی عکس آن سردار شجاع و مؤمن مرقوم کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته‌ای را در تجلیل از شهید محمد ناظری بر روی عکس آن سردار شجاع و مؤمن مرقوم کردند.

متن دست نوشته رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

رحمت و رضوان بر شهید عزیز، سردار شجاع و مؤمن که عمر خود را در جهاد فداکارانه گذرانید و جوانان و مجاهدان بسیاری تربیت کرد. خداوند او را با شهدای صدر اسلام محشور فرماید سیّد علی خامنه‌ای

سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه در منطقه نازعات و جانباز فداکار دفاع مقدس، هفته گذشته به شهادت رسید.

رحمت بر سردار شجاع و مؤمن که عمر خود را در جهاد فداکارانه گذرانید و مجاهدان بسیاری تربیت کرد
ادامه مطلب ...

چاه‌های نفت " داعش در "دیرالزور" و "کرکوک" + تصاویر

 

"چاه‌های نفت " داعش در "دیرالزور" و "کرکوک" + تصاویر

داعش نفت خام خود را بشکه ای چند و به کجا می فروشد؟
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهار سال است که منطقه غرب آسیا و مخصوصا سوریه و از سال گذشته، عراق درگیر مشکلات و چالش‌های امنیتی شده‌اند که ایالات متحده آمریکا یکی از ارکان و مسبب ایجاد این چالش‌هاست.


*** داعش پیاده نظام آمریکا

تروریست‌های تکفیری داعش که به عنوان پیاده‌نظام آمریکا در منطقه غرب آسیا ایفای نقش می‌کنند، منابع حمایتی مختلفی از جمله پشتیبانی‌های تسلیحاتی، مالی و انسانی را از طرف ایالات متحده آمریکا و همپیمانانش دارند و این پروسه نه تنها قطع نشده، بلکه با به اصطلاح ائتلاف ضد داعش گسترش چشمگیری داشته است.

موضوع از آنجا غم‌انگیزتر می‌شود که ایالات متحده آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای ‌اش در ائتلاف به اصطلاح ضد داعش نه تنها منابع مالی این گروه تروریستی را قطع نکردند، بلکه به حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از داعش دامن زده‌اند.



*** چاه‌های نفت داعش در  "دیرالزور" و "کرکوک"

تروریست‌های تکفیری داعش به جایی رسیده‌اند که در شمال عراق و شرق سوریه تجارت نفت می‌کنند و نفت خود را با قیمت ارزان به کشورهای همپیمان ایالات متحده آمریکا (خصوصا ترکیه) می‌فروشند و از این راه تاکنون صدها میلیون دلار درآمد کسب کرده که به نظر می‌رسد در این پروسه چاه‌های نفت "دیرالزور" در شرق سوریه و چاه‌های نفت "کرکوک" در منطقه کردستان عراق از راه‌های درآمدزایی داعش محسوب می‌شود.



 

ادامه مطلب ...

از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"

از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"

 
عادت کردیم همیشه سیاسیون را از قاب تصویر رسانه‌ها و با عینکی سیاسی ببینیم اما شاید نگاهی به ازدواج‌هایی از نوع سیاست نیز خالی از لطف نباشد.
از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزببه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با کمی تامل در ازدواج‌هایی که در بین طیف‌های جامعه اتفاق می‌افتد، متوجه می‌شویم ضرب المثل کبوتر با کبوتر، باز با باز همچنان در این امر صادق است؛ در بین هنرمندان، کارمندان و ... همچنان ازدواج‌های صنفی ادامه دار است. سیاسیون نیز از این قاعده مستثنا نیستند، ازدواج‌هایی در بین این قشر اتفاق افتاده است که به نوعی هرکدام موجب شده طرف مقابل‌شان بیشتر شناخته و به شکلی جدی تر وارد عرصه سیاسی کشور شود.
 
در برخی مواقع مرد سیاست وارد میدان شده و موجب بروز هر چه بیشتر زن شده است و گاهی اوقات این موضع بالعکس است، البته گاهی اوقات هم هر دو در یک زمان وارد گود شده‌اند، در این میان می‌توان گفت، این ازدواج‌ها شاید بیشتر می توانند نقش ائتلاف را ایفا می‌کنند تا خانواده‌ها را به یکدیگر پیوند دهند چراکه دغدغه ها و مشغله هایی فراتر از قبل را برای طرفین ایجاد می کند.
 
حتی ازدواج‌های سیاسی در سیاسی اتفاق می‌افتد، به صورتی که والدینی با ازدواج سیاسی موجب شده‌اند فرزندانشان نیز پیرو آنها ازدواج‌های سیاسی داشته‌ باشند.

در گزارش پیش رو مروری کوتاه خواهیم داشت بر ازدواج هایی که یا در فضای سیاسی اتفاق افتاده یا بعدا رنگ و بوی سیاسی گرفته و این بسته شامل بخش اول این ازدواج ها است.
 

ادامه مطلب ...