ولایت مدار

ولایت مدار

یا زهرا
ولایت مدار

ولایت مدار

یا زهرا

اجابت تقاضای 30 وطن فروش توسط ترامپ؛ دیگر چه سفارشی دارید؟!

 تهیه پیش نویس طرح‌هایی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان؛

اوایل دی ماه بود که خبری عجیب در برخی رسانه‌های آمریکایی منتشر شد که بسیاری از هموطنانمان را شوک زده کرد؛ خبر ارسال نامه‌ای با امضای سی تن از ایرانی تبارهای فراری از کشور که در آن از ترامپ خواسته بودند در توافق هسته‌ای تجدید نظر کرده و تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند؛ درخواستی که ترامپ به سرعت اجابتش کرد!

 اجابت تقاضای 30 وطن فروش توسط ترامپ؛ دیگر چه سفارشی دارید؟!
 هنوز زمان زیادی از حضور ترامپ بر مسند امور در آمریکا نگذشته، خبر می‌رسد تقاضای یک ماه پیش سی ایرانی تبار فراری -که در نامه‌ای خطاب به وی اعلام شده بود- در دستور کار وی قرار گرفته و طرحی توسط رئیس جمهور امریکا امضا شده که اعمال تحریم‌هایی جدید علیه ایرانیان را نشانه رفته است!

به گزارش «تابناک»؛ اوایل دی ماه بود که خبری عجیب در برخی رسانه‌های آمریکایی منتشر شد که بسیاری از هموطنانمان را شوک زده کرد؛ خبر ارسال نامه‌ای با امضای سی تن از ایرانی تبارهای فراری از کشور که در آن از ترامپ خواسته بودند در توافق هسته‌ای تجدید نظر کرده و تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال نماید.

داستان عجیب بود و غیرقابل باور، به ویژه آنکه نویسندگان نامه هدفشان از این اقدام را «تلاش برای بازپس‌گیری ایران از اسلام‌گرایان، تحت رهبری ترامپ» ذکر کرده بودند؛ درخواستی منطبق با خط سیر فکری آخرین پیروز نبردهای انتخاباتی در آمریکا و برگرفته از مواضع ضد اسلامی او. با این ملاحظه که همه چیز رنگ و بوی وطن پرستانه داشت و این تقاضا توسط مدعیان وطن پرستی مطرح می‌شد.

در بخشی از این نامه آمده بود: «داعش و حکومت اسلامی ایران، دو روی سکه‌‌ی تروریسم بنیادگرانه اسلامی هستند. کابوس جهانی تروریسم بنیادگرای اسلامی تنها زمانی پایان خواهد یافت که خلافت اسلامی (داعش) و حکومت اسلامی در ایران، جای خود را به نظام‌های منتخب مردمی طرفدار صلح و رفاه دهند.»
  
نامه‌ای عجیب که بیشتر به خوش رقصی عده‌ای برای نزدیک کردن خود به جناح حاکم بر ینگه دنیا شباهت داشت؛ آنقدر که میان نسخه انگلیسی و فارسی تفاوت هایی دیده می‌شد. گویی نویسندگان نامه از طرح تمامی ادعاهای خود به زبان فارسی خجالت می‌کشیدند و به این دلیل از گنجاندن این بخش ها در نامه فارسی خودداری کردند: «جمهوری اسلامی ایران با حمایت از گروه‌هایی مثل حماس و حزب الله موجب کشته شدن هزاران سرباز «شجاع» آمریکایی شده است و باید جلوی آن گرفته شود.»

این در حالی است که حدود یک ماه پس از انتشار نامه یادشده خبر می‌رسد که در کاخ سفید پیش نویس طرحی تدارک دیده شده و در کارتابل رئیس جمهور قرار گرفته که بر اساس آن اعطای انواع ویزا به شهروندان 7 کشور مسلمان، از جمله کشورمان به حالت تعلیق درخواهد آمد؛ اقدامی موقتی که ممکن است دائمی شده یا حتی تشدیدش در دستور کار قرار گیرد.

رویدادی که بلافاصله پس از طرح، در کانون توجه رسانه‌های جهان قرار گرفت و واکنش‌های فراوانی به دنبال داشت اما چندان قابل لمس نبود. از این رو که برخی گمان می‌کردند درخواست شماری خائن و تندرو، با منویات رئیس جمهور آمریکا همخوانی ندارد، حال آنکه این گونه نبود و برخلاف آنچه این عده تصور می‌کردند، سی نویسنده آن نامه کذایی بیش از هرکسی روحیات رئیس جمهور ترامپ را شناخته اند.

این را می‌شود از اجابت درخواست ایشان توسط رئیس جمهور جدید ایالات متحده دریافت که به امضای طرح توقف صدور ویزا برای ایرانیان و شهروندان 6 کشور مسلمان دیگر محدود نمی‌شود و ظاهرا با تدارک طرح های جدید برای اعمال تحریم های غیرهسته‌ای جدید در حال گسترش است؛ یعنی همسویی ترامپ و عده‌ای که خود را به شدت علاقه مند به ایران و ایرانیان نشان می‌دهند!

همسویی عجیب و غریبی که بر اساس آن می‌شود تفکرات و تقاضاهای آن سی ایرانی تبار خائن و همفکرانشان را رصد و پیش ببینی کرد چه طرح‌های ضدایرانی و اسلامی دیگری در مخیلات ترامپ غوطه‌ور است که ممکن است به زودی بروز و نمود یافته و همگان را از شدت اسلام ستیزی و بی خردی عالی ترین مقام امریکایی شگفت زده کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.